جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی اپل   اپل مجیک موس 2 | Apple Magic Mouse 2
اپل مجیک موس 2 | Apple Magic Mouse 2
اپل مجیک موس 2 | Apple Magic Mouse 2
اپل مجیک موس 2 | Apple Magic Mouse 2
اپل مجیک موس 2 | Apple Magic Mouse 2

اپل مجیک موس 2 | Apple Magic Mouse 2

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود

 

موس بی سیم اپل مدل Magic Mouse 2

مجیک موس 2 اپل، موس بدون سیمی است که تفاوت های سخت افزاری و ظاهری بسیار زیادی نسبت به نسل قبل خود داشته است. ابعاد آن برابر با 11.35x5.71 میلی متر و به وزن 99 گرم است که نسبت به مدل قبلی از ظرافت و وزنی کمتر با تفاوت 5 گرم نسبت به پیشین، برخوردار شده است. ظاهری شفاف و براق دارد که مانند الماسی در میان دست به خوب قرار گرفته و به زیبایی و نرمی حرکت می کند. پیمایش و گشت و گذار با این موس به نسبت دیگر موس ها بسیار ارحت تر و روان تر انجام خواهد شد. این موس که دارای ظاهری بیضی شکل است از ارگونومیک حرفه ای و متناسب با حالت دست برخوردار شده است. در بخش پلاستیکی زیرین موس نیز تغییری دیده می شود که موجب سبک شدن و حرکت روان و سریعتر آن می شود.

باتری و شارژ

یکی از مهمترین تغییرات به وجود آمده در این موس، حذف جایگاه باتری است که با به کارگیری باتری قابل شارژ داخلی است که کابل مورد نیاز برای شارژ این موس لایتنینگ به USB می باشد. پورت شارژ موس در قسمت زیرین قرار دارد که شاید به نظر غیر معمول بیاید زیرا در هنگام شارژ امکان استفاده از موس غیر ممکن خواهد بود. اما اپل در این قسمت به نکته کاربردی یعنی شارژ سریع اشاره دارد. شما تنها با چند دقیقه شارژ می توانید ساعت ها از آن استفاده کنید.

تکنولوژی Multi-Touch

از دیگر پیشرفت های موس جدید اپل می توان به فناوری مولتی تاچ اشاره کرد که با حرکات ترکیبی انگشتتان، عملیات بیشتری نسبت به دیگر موس ها می توانید انجام دهید. حساسیت فشار و ضربه در این موس نسبت به قبل بیشتر شده است و شما با تکان دادن انگشتانتان روی موس می توانید در صفحات مختلف حرکت کرده و به راحتی روی عکس زوم کنید.

اتصال به کامپیوتر
اگر رایانه های شرکت اپل استفاده می کنید این موس به صورت خودکار شناسایی شده و با سیستم عامل جدید اپل OS X El Capitan و بلوتوث این ارتباط برقرار می شود.

مشخصات:

ابعاد: 21.6 × 22.5 × 44.7 میلی‌متر
وزن: 99 گرم
نوع اتصال: بی‌سیم از طریق فناوری Wireless و Bluetooth
نوع رابط: پورت USB
نوع حسگر: لیزری
منبع تغذیه: باتری لیتیوم یونی قابل شارژ داخلی
شارژ با کابل Lightning to USB
قابلیت کارکردن با هر دو دست
سازگار با سیستم‌عامل‌های:Mac OS X 10.11 or Later
دارای فناوری Multi-Touch
اقلام همراه: کابل Lightning to USB
برنداپل
ابعاد21.6 × 22.5 × 44.7 میلی‌متر
وزن99 گرم
تعداد کلیک2 عدد
قابلیت های ویژه موسقابلیت‌های ماوس
نوع اتصالبی‌سیم
  امتیاز کاربران به:

اپل مجیک موس 2 | Apple Magic Mouse 2

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط